Tuesday 19 April 2011

gadis photoshoot

aku lari dari blog duniawi aku. aku suka tulis dengan bebas. tapi aku selalu kena komen berblog dengan berhemah? hemah mana aku nak jadi lagi. Aku dah bosan. Aku bukak blog takdekaler. takde kaler la best. tak payah comot. tak payah lawa. biasa- biasa sudah.

aku suka tengok budak- budak photoshoot dalam blog. boleh cuci mata. boleh imaginasi macam- macam.  budak lelaki photoshoot lagi aku geli. nak jadi model, pergilah casting kat mana- mana modeling agency. perempuan pon sama, buat berat blog dan dosa je. bila camera dah jadi trend, semua nak tangkap. artistik konon. nyampah aku. ada geng camera kategori budak duduk tepi shopping mall melepak cam pelarian UNHCR. bukan kondem bai, tapi muak kadang- kadang.

tudung stail timur tengah, selendang pelik atau shawl kedut- kedut jadi kegilaan. aku tak tahu jenis apa. sebab aku tak minat. pada pandangan mata aku, macam sama je korang lilit tuala mandi kat atas kepala. baik pakai tudung biasa. lagi sempurna. aku pon sejuk mata tengok. pakai baju dan seluar tak payah sendat ketat tak muat sangat. body lawa pon tak boleh, apatah lagi geng yang betis layak pakai seluar jenis semi-carrot. lagilah amat tak lawa. aku ada gambar cara bertudung dan pakaian yang pada aku sempurna.



kalo tak biasa tutup muka, tak payah pakai.

1 Comments:

Blogger Nur Yana said...

kah3x.. aku tunggu kad kahwin ko nnt.. nak gak tgk kot2 wife ko style gnie nnt.. kalau betolla aku blanja ko choki2 sbtg.. kih3x..

21 April 2011 at 00:44  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

luahan rasa tanpa sekatan.
tulisan tiada warna rasis