Wednesday 20 April 2011

eksotik

cubaan aku untuk menjadi eksotik tak menjadi, bergambar dengan reptilia hampir pupus tak buat aku jadi eksotik, melakukan perkara yang kurang dibuat orang tidak menjadikan aku eksotik, bahkan aku dilabel pelik. pelik sungguh apa aku rasa. dilabel si pelik yang berasa pelik. pelik kan? Dungu akal sering kali tersilap tafsir antara eksotik dan erotik. tegang sebentar.

berdiam diri. tekan save now pada draft. Draft saved at 04.15.


by chaitanya janga


lega. sungguh tak tipu. aku dapat idea untuk jadi eksotik. aku tengok cermin. aku takde kembar, aku takde tiru gaya rambut dan mimik muka artis, aku takde kembar. ulang ganda. oh. aku eksotik. takde orang rambut gerbang macam aku. kepada si afro, mungkin ada sama tapi tak serupa. kaki dengan parut besar memang authentic. wow. aku eksotik. boleh tidur. esok nak jadi erotik pulak.

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

luahan rasa tanpa sekatan.
tulisan tiada warna rasis