Thursday 19 April 2012

bila ramai awek cantik

siapa suka tengok orang cantik? semua orang akan jawab suka, cuma sesetengah orang yang cuba berlagak cool sahaja yang cakap tidak memandang paras rupa. bila belajar di tempat yang kekurangan perempuan, keinginan untuk bersama dengan awek sendiri menaik mendadak. tapi agak jauh untuk selalu dekat. bukan tak sayang, sayang. dan bila campus aku berada berdekatan dengan tempat yang penuh dengan awek2 jalan catwalk time pergi kelas. aku tak boleh pandang tempat lain, melainkan pada mereka. aku macam tertarik, boleh jadi suka. tapi aku tak mungkin sayang. sebab sayang aku dah terletak pada orang lain. jadi, jangan salah faham pada orang macam aku yang suka melihat perempuan cantik. jangan bimbang, aku tak berkelip

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

luahan rasa tanpa sekatan.
tulisan tiada warna rasis